გაკვეთილის გეგმები

კლასი
I3
მოსწავლეთა რაოდენობა
23
გაკვეთილის თემა
ქართული ხალხური საკრავები
საგანი
მუსიკა
მასწავლებლის სახელი
ჯაფარიძე თინათინი
რესურსები
მაგნიტოფონი, დისკი ,წიგნი,
მიზანი/შედეგები
მუს.VII.4.  მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო  პროექტში მონაწილეობა.

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·           მოიძიებს თეორიულ მასალას, ქმნის რესურსს;
მუს.VII.7.  მოსწავლე იცნობს და შეუძლია  ქართული მუსიკალური ხელოვნების ცნობილი ნიმუშების  დახასიათება.
გაკვეთილის აქტივობა
მოსწავლეებს  შევუქმნათ წარმოდგენა  სხვა და სხვა ქართულ ხალხურ  საკრავებზე, აგრეთვე გაეცნობა კუთხეების მიხედვით თუ რომელი ქართული საკრავი რომელ კუთხეშია გავრცელებული                    განუვითარდებათ კვლევის,შედარების უნარჩვევები .1.დავსვავ  მაპროვოცირებელ კითხვებს თუ რომელი საკრავი სად არის გავრცელებული 5წთ.
2.კითხვა-პასუხის რეჟიმი   ,ისაუბრებენ ქართული ხალხური საკრავების შესახებ  10წთ
ისაუბრებენ საქარართველოს კუთხეებზე ,ჩამოთვლიან საქართველოს კუთხეებს:მაგ.დასავლეთ საქ.გურია,სმეგრელო, იმერეთი,რაჭა,სვანეთი და  ჩამოთვლიან აქ გავრცელებულ საკრავებს მაგ.ჩონგური,გუდასტვირი,ჭიბონი, ლარჭემ-სოინარი .აღმოსავლეთ საქართველო:ქართლი, კახეთი ,მთიანი კუთხეები.თუშეთი, ფშავი,ხევსურეთი ,მთიულეთი და ჩამოთვლიან აქ გავრცელებულ საკრავებს,ფანდური,სალამური ,დოლიმ ,გარმონი
3.წინასწარ მომზადებუ ქართ.ხალხ.საკრავებს ჩამოვკიდებ დაფაზე  და მოხდება მათი ამოცნობა 5 წთ.შემდეგ მოხდება ხალხურ საკრავთა პრეზენტაცია.
4.მოვასმენინებ ყველა ზემოთ ჩამოთვლილ ინსტრუმენტებს ჟღერადობას და მოსწავლეები ამოიცნობენ საკრავებს ჟღერადობით 10.
5..გაკვეთილის შეჯამება 5წთ
დრო
45წ
შეფასება
შფასების რუბრიკა განმავითარებელი (კომენტარი)მოსწავლემ უნდა შეძლოს ამოცნობა სიმებიანი, დასარტყავი, ჩასაბერი საკრავების. მუსიკალურ საკრავთა დაჯგუფება ბგერი მიღების წესის მიხედვით, კონკრეტული სასწავლო ერთეულის დასრულებისას  მოსწავლემ უნდა  შეძლოს მუსიკის სტანდარტით  განსაზღვრული ცოდნისა და უნარების წარმოჩენა.ვენის დიაგრამა
https://www.youtube.com/watch?v=1lstdLAQRBE

No comments:

Post a Comment